Halaman

Rabu, 14 Januari 2015

Merindukannya

Haaa... rindu?? Rindu kat sapa?? Haa.. jeng..jeng..jeng.. sebenarnya, aku tak faham dgn mrR. Sumpah aku xnak samakan dia dengan mrL dulu. MrR ni jauh gila beza dgn mrL, mcm langit dgn bumi hg taudak?? Sejak aku berjaya kluar kan diri aku dari banjir. Bukan nk habaq lepaih bnjr surut, tapi time banjr pun. Dia selalu akan pesan mcm2 kat aku n aku akan update segala situasi pada dia. Dia yg kuatkan aku time aku takut tu. Org yg ad ngn aku time aki susah waktu tu adalah, mak aku, pak aku, zati dan mrR. YaAllah, aku x pernah pun jumpa lecturer sebaik dia. Caring habaqhang. Dlm kelaih luaq kelaih, mmg boleh buat kawan. Pendek kata superb lah dia nie. Kkdg, time tu, aku tersentuh dgn semua kebaikan dia. Hal tu buat aku jadi terusik lebih lah dgn dia. Bukan terusik je, rasa bergoncang dh hati aku. Haaa... nampak sangat x kuat imannya. Bukan apa, bak kata mak aku, larnie.. susah nk jumpa dgn lelaki yg baik mcm mrR tu. Sebenarnya dulu kan, time aku dok main cinta dgn mrL, aku pernhlah berangan, aku basuh baju dia, aku kluar ngn dia, p makan ngn dia, jumoa family dia. Tapi angan2 ku itu musnah since aku diberitahu oleh mrL sendiri yg dia dh kawin. Tapi, angan2 ku itu,, menjadi realiti bila hidup aku diserbu oleh mrR. Ecewahh!! Berpujangga pulak hang!!. Hampa semua percaya dak nie. Ye.. aku kluar ngn dy, cuci baju dia. Jumoa family dy. Mak dia siap bahasakan ibu lagi. Aww aww.. speechless sgt wehhh time kat rumah dia. Okay... full time full day dia mesej dgn aku time aku dr bachok nak ke airport. YaAllah,,dia pesan mcm2 kat aku. Dia mesej aku. Caring Ya rabbi mrR tu. Smpi lh bila aku dh tiba rumh.. dy xdlh wasep aku beria2 sgt. Certain time je, tu pun juz ckp pasal umk n akademi. Okay,, then, taulah style aku yg suka stalk org tu. Aku stalk fb sir, aku tgok dy friend dgn kak El. Kak El ni tunang abg syzwan . Demj aku nak kenal lagi mrR, aku sggup buat muka twmbok dok chat dgn akak el yg sempoi tu. Perghhh.. korek dok korek rahsia, rupanya depa satu sekolah. Beza satu tahun je. Umuq mrR baru 27(2015) muda lagi.  Lepaih tu, kak el suh jmput dtg majlis kawin dia tu nnt. Yg menjadi msalah skrg ni bila aku dok tnya dgn mrR, kenai dk kak el, dy langsung x reply. Atleast buatlah terkejut2 sikit ke mcm mne aku boleh kenai dgn kak el tu. Adoi. Sblm ni pun, aku ad gk text dy. Tp sama gak. Dak reply.  Knp eak? Agak2 , carry mark aku rendah kot. Erm... sedihnya.. sem 4 xmau dh aku bawah kelas dy. Tp skrg ni dlm hati aku xd org lain. Cuma dy. Love mrR.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan